2020年1月12日 星期日

好多朋友都會問我,
點解我啲牙會咁白﹖
其實答案好簡單,
就係我每日最少都會刷2次牙,
而且一定會用電動牙刷+美白牙膏嘅組合,
所以啲牙先會保持到咁白雪雪架﹗
電動牙刷比起普通牙刷嘅潔淨力強好多,
而且又算耐用,
價錢亦唔貴,
真係好值得投資架﹗



最近換咗新牙刷,
就係呢支玫瑰金色嘅「Crest 美白聲波電動牙刷」。
採用高頻美白聲波技術,
每分鐘會震動31000次,
能夠溫和去除污漬,
同時又唔會傷害牙齦,
比起手動牙刷嘅潔淨力高好多倍架﹗
再加埋輕巧嘅設計,
係最主要吸引我嘅地方。
少女同夢幻感大大增加,
連刷牙都刷得開心啲呀﹗




 配件方面好簡單,
包括咗Crest S411電動牙刷刷柄、
Crest SR32清潔型刷頭、
充電座&說明書。
順帶一提,充電座係兩腳插,
所以大家要用的話,
一定要加返個轉插器呀﹗





 Crest 美白聲波電動牙刷,
採用日本MABUCHI超輕機芯,
所以重量方面只有59g,
就差唔多好似一支唇膏嘅重量,非常輕巧,
絕對就係為女士們專門而設架﹗
另外,佢嘅太空質料手柄,
輕巧防水同時又可以防霉添﹗





配合入口嘅愛爾蘭製刷頭,
採用矽膠材料,能夠呵護口腔;
刷毛密集,可以深入牙縫進行清潔。
刷毛顏色仲會逐漸變淡,
提醒用家更換刷頭。



 Crest 美白聲波電動牙刷上面有3個清潔模式選擇,
按一吓係清潔模式,
感覺震動頻率比較密同快啲。
按第二吓係護齦模式,
感覺震動頻率比較溫和同慢啲。
按三吓係美白模式,
震動頻率會有唔同嘅變化。




每個區域建議刷30秒,
然後再換另一個區域,
2分鐘後仲會有完畢提示添架﹗
 Crest 美白聲波電動牙刷,
有2年原廠保護,
有咩問題都可以拎返去維修,
不過我嘅個人經驗嚟講,
其實電動牙刷都好少會壞,
所以大家可以放心呀﹗



 Crest 美白聲波電動牙刷好輕巧,
所以我去旅行都會放入化妝袋,
喺搭長途飛機嘅時候拎出嚟用架﹗




 連續用咗Crest 美白聲波電動牙刷兩星期,
我覺得清潔力好強,
牙縫刷得好乾淨,
連牙線都可以唔駛用。
重點係啲牙又白咗,
好似去洗完牙一樣白雪雪又乾淨。










沒有留言 :

張貼留言