2020年8月4日 星期二

夏天最多女仔討論嘅話題,
相信一定離不開減肥同美白喇﹗
最近雖然少咗出街接觸陽光,
但我發現我自己啲皮膚,
可能因為成日戴住口罩,
變得好暗啞同多咗啲痘痘印呀﹗



近期我好鍾意用呢 3 支 
OLAY 無添加「精華+防曬」,
包括:PROX 科研級精華系列嘅兩支超熱賣精華,
同埋日本製細胞級防曬乳,
呢幾款產品都係
超過 1000 位皮膚科醫生推薦,
效果非常唔錯,
仲可以放心咁用架﹗




「PROX No.1 皇牌淡斑精華」
蘊含咗法國 #糖海帶 珍稀成分,
可以有效擊退色斑痘印,
同時降低皮膚炎症,
最近咁多痘痘印,
真係要用佢重點修復一吓先得呀﹗




質感好水潤易滲透,
全面用或者重點搽喺有痘印嘅位置都OK架﹗
除咗去印,
仲可以預防生痘痘,
咁就唔駛驚戴得多口罩會焗到一面粒粒喇﹗




「PROX Retinol Pro 神級精華 」 
被譽為「 #神級精華 」,
因為蘊含 BBC 唯一認可,
嘅抗衰老成分 #超級成分 Retinol,
一支可以做到 5 大功效,
包括抗皺去紋、保濕、 緊緻、
抗痘、嫩滑肌膚等功效,
全面修復肌膚,
基本上可以話你一支全能嘅精華,
一定要有一支看門口架﹗




精華係乳液狀,
質地相當清爽易吸收,
每日早晚都用得,
用咗一段時間之後,
你會發現自己好多皮膚問題,
都會慢慢有改善架﹗



防曬每日都唔可以缺少,
呢支「OLAY 日本製細胞級防曬乳」
我都推介過俾好多朋友,
擁有 SPF50+/PA++++,
日常活動一定夠用。
而且佢嘅質地真心勁輕盈同清爽,
仲唔會阻塞毛孔,
又唔駛卸妝,
真心好正﹗



「OLAY 日本製細胞級防曬乳」
蘊含細胞級修護成分 #海澡糖 ,
可以鎖住肌膚水分,
就算曬咗一日,
皮膚都唔怕乾,
幫助皮膚打好最強底子﹗



呢3款產品配合一齊用,
只係10日左右,
我嘅皮膚明顯有光澤同水潤咗,
而且痘痘印都淡曬添呀﹗
宜家再唔駛擔心長時間戴口罩,
搞到皮膚差曬嘅問題喇﹗

#OLAY零添加皇牌系列 #夏日0痘印0瑕疵 #清爽水潤0負擔 #無酒精無添加 #超過1000位皮膚科醫生推薦 #OLAYHK

沒有留言 :

張貼留言