2020年9月23日 星期三

有無朋友仔同我一樣都係「面膜控」呀﹖差唔多隔日就敷一次面膜,屋企啲面膜消耗得好快,所以我最鍾意就係入手平靚正嘅面膜。而森田藥粧嘅面膜就可以滿足曬我嘅要求,所以我屋企成日都會買定幾盒看門口架﹗




最近森田藥粧又推出咗四款新面膜,而這個系列曾獲頒發多個獎狀及認可,在引入香港短短數年間銷量更屢創佳績,五年間每日售出超過42,000片,成績真係好出眾!
我就試咗其中兩款,藍色盒嘅三重玻尿酸複合原液面膜 ,同埋金色盒嘅蜂王乳蛋白緊緻提昇面膜。點解會選擇呢兩款面膜呢﹖因為我本身皮膚好缺水,好易有乾紋,所以保濕面膜一定必買;另外,選蜂王乳蛋白緊緻提昇面膜,係因為見到有「小顏」兩個字,所以即時心心眼。呢兩盒全新升級版面膜,無論技術、成分、配方、美容液含量都比舊版更勝一籌。首創「MEDMORI®️獨家專利成分」,萃取出分子量比一般方法細小數十倍嘅多醣,能夠更輕易被人體肌膚吸收架﹗仲有呀﹗面膜入面仲有精積雪草萃取,具有絕佳修復力,有助舒緩鎮定肌膚,強化肌膚防禦屏障,促進肌膚修護機能形成保護膜,抗皺同時恢復緊緻彈性。而且仲不含酒精、礦物油、人工色素,溫和成分,可以安心使用﹗




三重玻尿酸複合原液面膜,蘊含咗大中小分子玻尿酸,能夠為肌保濕,全天候深層鎖水,避免肌膚水分流失,保持皮膚柔嫩潤澤,對於乾肌女嘅我嚟講,必買不可﹗單靠保濕絕對唔夠架﹗要做到深層鎖水先係皇道,咁樣先可以將水分鎖住喺皮膚裡面,真正改善缺水同乾燥問題﹗



 

蜂王乳蛋白緊緻提昇面膜,蘊含豐富蜂王乳蛋白同植萃角鯊烷等滋養成份,有助滋潤肌膚紋理、撫平皺紋,同時調理乾燥缺水肌膚。另外,仲可以有緊緻同提升功效,對於輕熟同成熟肌膚嘅朋友嚟講,簡直係恩物﹗





面膜入面有好豐富同濃郁嘅精華,有成28g咁多呀﹗我就最鍾意多精華嘅面膜,因為多咗嘅精華可以用嚟搽埋頸同手腳架﹗




森田藥粧全新升級版面膜嘅面膜紙,厚薄適中,剪裁亦適合唔同面型嘅朋友仔架﹗緊緊咁貼住皮膚,感覺好舒服,仲可以一邊敷一邊做吓其他嘢,絕對唔浪費時間架﹗




敷10-15分鐘就可以撕走面膜,輕輕再將未吸曬嘅精華按入皮膚,啲皮膚即時水潤又柔軟,仲一啲都唔笠,唔使洗面,就可以即刻搽其他skincare添﹗




保濕度真係超高呀﹗由37%提升到90%,皮膚飲飽曬水,脹卜卜又有光澤,素顏都唔失禮人啦﹗






 呢兩款森田藥粧面膜係萬寧獨家發售架﹗有興趣嘅朋友仔,可以去萬寧選購﹗

#DrMorita香港森田藥粧 #DAYDAYMASK #神級面膜 #升級天然水活肌系列 #三重玻尿酸複合原液面膜 #蜂王乳蛋白緊緻提昇面膜 #保濕面膜 #萬寧獨賣


沒有留言 :

張貼留言