2020年10月28日 星期三

上個月出糧即刻入手咗 Tom Ford 最新出嘅Shade and Illuminate Foundation Soft Radiance Cushion Compact,然後到今日知道原來最近仲推出埋限量版FABULOUS氣墊粉底盒,黑盒加上紅色字TF,真係超型格呀﹗ 




限量版FABULOUS氣墊粉底盒,採用咗磨砂面設計,側邊仲印咗黑色字嘅 Tom Ford 字體,拎上手好有質感,叫人點忍手喎﹗

我自己就鍾意配上SOLEIL白氣墊粉底補充裝,白氣墊粉底蘊含珍貴薰衣草精油成分,用嘅時候有一股清新舒緩嘅味道,質地更清透自然,能夠令膚色更均勻同修飾瑕疵,打造出完美無暇嘅肌膚質感。






 
另外,白氣墊粉底仲採用咗嶄新「三秒提亮轉換科技」以及「智慧校色」技術,能夠修飾肌膚暗沉同蠟黃問題,即時帶來透亮嘅調色效果。用完妝感貼服又自然,就好似裸妝一樣。含有Tom Ford Infusing Complex護膚成份、SPF 40 防曬功效同閃亮珍珠粉末配方,化妝同時有護膚功效添﹗



大家都知Tom Ford 唇膏,係佢哋嘅皇牌產品,質地柔滑之外,仲好long-lasting,搽一次真係全日都唔會甩色,雖然我已經有好多支,但依然好想買多幾隻色嚟襯吓衫﹗另外,我知 Tom Ford 香水係好出名特別同long lasting,平時覺得幾貴,唔捨得買,最近SOGO Thankful Week做緊超抵優惠,有啲set做緊75折優惠,真心好吸引呀﹗ 






今次我就睇中咗呢 Set FABULOUS限量版氣墊粉底套裝,入面有齊哂cushion、cushion refill 同香水體驗裝!一次過滿足曬我嘅願望﹗FABULOUS限量版氣墊粉底套裝 $1,120 - $1,320 (原價 $1,300 - $1,500)





仲有好多款唔同set都做緊優惠,襯住咁抵,我都要買多幾set,送比自己同買定送俾好朋友做聖誕禮物呀!你哋都快啲去Sogo或者佢哋e-store睇下啦!宜家坐喺屋企就可以買到,真係好方便架﹗Shopping link: https://bit.ly/2TwnD5v
 

沒有留言 :

張貼留言