2015年5月17日 星期日

十分榮幸於59(星期六)當天獲旭茉JESSICA邀請出席旭茉JESSICA x美肌の誌」戰痘去印精華素分享會。活動於太子的新世紀帝京酒店宴會廳所舉行,現場佈置以主要以薰衣草及向日葵的花朵作主要的裝飾,洋溢著一鼓夏天的氣息。








當天的活動節目豐富,大會安排了人氣及專業化妝師Ricky Kazaf教我們一眾Blogger如何防止於嫩白皮膚上長出討厭的痘痘、日常肌膚清潔和護理的正確方法、及示範如何使用「美肌の誌」戰痘去印精華素及正確的敷面膜方法。Ricky還將自己敷面膜的秘訣教授比我地,原來想令面膜精華更吸收,我地可以先搓暖雙手,然後在面上輕輕按壓,咁簡單嘅步驟,就可以令到面膜嘅功能大大咁提升架啦﹗


另外,大會更邀請左香港「美肌の誌」代言人Jancy為大家分享護膚心得及小貼士。嘩﹗見到Jancy真人皮膚咁靚,我都要學佢咁每日一面膜先得,原來皮膚要靚真係唔可以偷懶架。


最後,旭茉JESSICA仲為我地每一位blogger預備左適合我地用緊嘅手機型號嘅透明電話殼,比我地自己玩DIY乾花電話殼。雖然Carmen整得唔係太靚,但都總算合格啦﹗



每一次出席旭茉JESSICA嘅活動都好開心,因為活動當日一定會有常美嘅美點供應、產品試用及精彩嘅節目。而且活動完結嘅時候都會收到豐富嘅禮物比你帶返屋企。今次豐富嘅禮物包括有:美肌の誌」超水感潤澤面膜限定組、美肌の誌」戰痘去印精華素及向日葵花一朵,真係滿載而歸。期待旭茉JESSICAD再有新活動舉辦啦﹗



是次活動感謝美肌の誌」送出豐富的產品,這個夏天開始誓要同痘痘戰鬥到底﹗

美肌の誌」FACEBOOK PAGE:
https://www.facebook.com/beautymate?fref=ts

♥ 歡迎產品試用合作及工作坊邀請 ♥
CARMEN LAM的個人資料
個人blog:
歡迎產品試用合作及工作坊邀請
聯絡方法:
facebook
Facebook Fans Page
Email:

沒有留言 :

張貼留言