2020年6月23日 星期二

相信好多人都會遇到一個問題,
就係露齒笑嘅時候,
牙齒唔夠齊,
搞到尷尷尬尬,
成個人都無曬自信﹗
我自己雖然自問啲牙都算齊,
但都仲係唔夠滿意,
不過一直覺得箍牙係要
好嚴重牙齒唔齊先做得,
所以一直都無打算
接受任何矯齒服務。


最近見到一個叫Zenyum嘅網站,
見到佢專門幫有中度至輕微牙齒問題
嘅客人做全方位隱形牙套服務,
而且仲可以免費線上評估
自己啲牙係唔係適合進行療程,
咁我就即刻試咗佢哋嘅牙齒評估服務喇﹗



首先要留低少少個人資料,
例如:姓名、電話、年齡同電郵。
再輸入自己最希望改善牙齒邊一部份,
跟住就會開始影自己啲牙齒相架喇﹗




可以跟住佢哋啲示範圖去影相,
難度唔算好高,
都係影吓正面、左右同上下牙齒。


 正面睇其實好明顯見到上排啲牙會齊啲,
下排牙齒好明顯有少少凹凸不齊。




左右兩邊睇,更加見到有牙縫,
而且都係見到下排牙齒一啲大、一啲細,
形狀不一,感覺唔算太齊整。



做完免費評估之後,
隔咗大約4-5日,
Zenyum 嘅顧問就打電話俾我,
因為原來之前影嘅相有啲影得唔係太清楚,
所以牙醫唔能夠幫我分析,
所以Zenyum 顧問就send咗呢張圖同一段影片俾我,
教我點樣可以正確影到牙醫需要嘅圖片﹗
之後過咗兩日,
Zenyum 嘅顧問又打俾我,
話俾我知牙醫嘅意見。
Zenuym  唔係 DIY 既產品黎嫁,
有香港註冊牙醫(療程期間最少要見 3 次牙醫!)  ,
仲有 Zenyum App 同專業團隊去監察,
提你換牙套,確保你得到最佳療程效果 。
加上 Zenyum 集中生產隱形牙套,
都係因為咁所以佢地先可以做到咁抵。





牙醫覺得我都適合做 Zenyum 矯齒服務,
而且亦有建議我補返上排牙齒會更加好睇。
另外,之後會幫我預約牙醫診所,
牙醫診所亦會收取返HK$1500做詳細咨詢費,
入面包括咗包括3D掃描,X光檢查同簡單口腔評估。
到時假如真係適合使用 Zenyum 牙箍,
佢哋就會為我度身定制一個專屬嘅計劃架喇﹗
價錢都只係HK$13800(包哂所有牙套同跟進架啦!)
比起一般傳統牙箍平好多﹗
我覺得 Zenyum 嘅服務真係唔錯,
因為真係適合先會建議客人用,
而且佢哋嘅顧問亦會好詳細咁介紹 
Zenyum 嘅服務同收費,
唔會有任何隱形收費,
令客人感覺更安心可靠﹗
大家記得呀﹗
箍牙一定要由香港註冊牙醫操刀,
如果唔係會好大件事架﹗


了解更多,請瀏覽:https://www.zenyum.com/hk



沒有留言 :

張貼留言