2021年4月25日 星期日

大家都知我最鍾意敷面膜, 不過有時返完成日工之後, 返到屋企會好攰, 好想偷懶但又唔想忽略護膚程序, 所以我會把握沖涼時間, 一邊洗白白,一邊敷返支 Dermalogica  Multivitamin Power Recovery Mask  強效多種維他命再生面膜! 另外,呢支面膜仲有肌膚 「急救神器」嘅稱號, 特別針對暗啞疲倦&老化嘅皮膚㗎!    



面膜當中蘊含多種維他命& 抗氧化成分,具深層修復皮膚功效, 可以快速幫肌膚充電,仲有效抵禦肌膚受壓、防護&促進肌膚再生功效。  質地好滋潤同幼滑, 味道仲好清新舒服添!    




晚上潔面之後,厚敷喺面部同頸部,靜待10 - 15分鐘,就可以用清水洗淨。每星期用一次,或當皮膚需要鎮靜同安撫時使用。



敷完即刻有效去除泛黃暗啞, 同時修復受損&老化肌膚, 幫助肌膚舒緩又補水! 用完即時變得容光煥發, 皮膚健康又亮澤! 一支面膜就做到多種修護效果, 難怪會成為品牌No.1修護面膜喇﹗

dermalogica® 官方網上商店:http://www.dermalogica.com.hk

 

沒有留言 :

張貼留言