2022年5月31日 星期二

自從疫情以來,其實我已經好少化妝出街,最多都係搽少少粉底,等自己個樣望落精神一啲。最近適逢2022年 SOGO THANKFUL WEEK ,見到我用開嘅 TOM FORD  明星氣墊粉底推出咗套裝優惠,所以最後都受唔住誘惑,入手咗一套當獎勵自己。


TOM FORD  明星氣墊粉底套裝,價錢由 HK$805至 HK$1,095 (原價$1,335至1,625),大約有6折,平時真係唔太捨得買,所以我每次都會襯 SOGO THANKFUL WEEK 先入手,真係慳返好多錢,買多啲都唔會肉痛。



TOM FORD  明星氣墊粉底套裝包括:
1. 自選一款明星氣墊粉底套裝 
2. 限量版氣墊粉底盒 
3. 限量版氣墊粉底皮套

限量版有金色盒同紅色盒,我兩款盒都有買過,金色盒會重少少,手感好啲;紅色盒就輕少少,會比較淑女啲。而且每一盒明星氣墊粉底都會有皮套,可以用嚟保護個case,放喺手袋都唔會咁易刮花同整污糟,真係好貼心呀﹗


套裝仲會包埋粉芯同粉撲,有唔同色澤可選,大家可以去專櫃試啱色先買。




每次按壓都唔會太多份量,而且用少少已經可以覆蓋全面,個粉撲仲可以令到粉底好貼服,我用足一年都無變型同損壞,非常耐用。



TOM FORD最熱賣嘅明星氣墊粉底,可以令你帶住完美肌膚出門,藴含強效補濕的營養成份,不但滋潤肌膚,其高效防曬精華更能夠提供極致保護,令肌膚透現自然光采。另外,配方入面含有高效防曬 SPF 45 /PA++++ 及多種強效抗氧化成份有效保護肌膚,免受陽光及環境侵害。



Tom Ford 明星氣墊粉底質地好易推,貼服又持妝,用完唔厚粉之餘仲充滿光澤感添﹗遮瑕度屬於中上,可以遮到毛孔、紅印同色斑。出完一日街返到屋企,膚色都無變黃或者變灰,而且控油功效唔錯,基本上用完全日都唔使再補妝。





Tom Ford 仲有好多優惠套裝,大家快啲約埋親朋好友去 SOGO Thankful Week 嘅 TOM FORD 專櫃選購喇﹗


#明星氣墊粉底套裝 #SOGOTHANKFULWEEK2022 #TFFACE #TOMFORDBEAUTY







 

沒有留言 :

張貼留言