2016年7月25日 星期一

依排天氣熱,室內室外溫差好大,我身邊唔少人都因此而感冒。我問題呢就唔系感冒,系條腰唔知點解無啦啦開始痛有陣時系夜晚成晚痛到完全冇辦法瞓日頭都會時不時痛下,完全唔知發生咗麽事,真系好影響日常生活……




老公睇我捱得咁辛苦就周圍問人有冇醫腰痛勁啲醫生。之後朋友就介紹咗木源醫師我哋,話盤醫師有好多年臨床經驗,對于腰酸腰痛等脊椎問題都好有研究,絕對值得信賴。于是腰痛問題困擾多日我由老公陪住一齊去到木源綜合矯脊中醫診所,book3點,去到之後醫護人員都好Nice診所內淡淡中藥味都好令人安心


盤醫生睇完我情况之後話依啲係都市病長期企姿勢同坐姿勢唔正確就容易導致腰椎耗損最後傷及神經引發痛症。解釋完病因之後,盤醫生又同我講解咗治療方式:針灸+矯脊+電療+舒肌+敷藥,五種方式共同作用可以好快緩解疼痛,消除炎症,舒緩神經。


盤醫生好細心,針灸嗰陣時落針一啲都唔痛針灸配合電療同埋紅外綫燈輔助效果特別神奇,第一次治療完就可以感覺到痛症减輕咗好多,個人又精神番!

中醫講求系由內至外全方位緩解痛症。依紅外線燈時候特別舒服盤醫生話依個燈可以幫助行血散瘀活血通絡對于痛症有非常出色緩解效果配合針灸,通常患者係第一次治療時候就可以見到一定效果


之後盤醫生又幫我敷中藥鞏固治療效果。雖然因爲中藥唔可以沾水沖涼有啲唔方便,但系都冇除落嚟

依家我又行得走得喇,佐敦區專業中醫師只收$390,同我一樣比腰痛折磨嘅朋友你哋嘅希望係依度啊

沒有留言 :

張貼留言