2021年11月13日 星期六




最近工作比較忙,好長一段時間都無分享自己嘅護膚心得,不過呢幾個月我一直用緊呢支CLARINS Double Serum 賦活雙精華,仲不知不覺用到空瓶添﹗老實講,我屋企有差唔多30-40支精華,支支都用到一半已經放埋一邊,可以用到空瓶而又想回購嘅真係唔多﹗開頭買呢支 Double Serum 賦活雙精華,係因為好多Youtuber、明星同美容編輯都有推介,之後到自己用過之後,真係有一種深深俾佢吸引嘅感覺,想知有咩原因令我咁愛佢,咁就要繼續睇落去喇﹗



 
大家可以見到啱啱揼出嚟嘅精華,有透明同金黃色兩部分,係因為CLARINS Double Serum採用咗 「水+油」 黃金配方,完美揉合21種高效水溶性&油溶性修護植物萃取,極致發揮5大細胞修護功效:再生、滋養、保濕、活氧&防禦,雙倍激發肌膚修復力量。




輕輕推開精華,水+油配方會立即揉合埋一齊,質地好水潤,一啲油膩感都無,用完皮膚一啲都唔笠,反而保濕又清爽,即使化妝前用,都唔會令底妝起擦膠碎,完全係零負擔。如果有啲朋友用唔慣呢種質地,建設可以試下細細plump咁搽, 逐少逐少加上去,慢慢搵返適合自己肌膚嘅質感。




Double Serum仲有一個特點,就係佢獨有雙管設計,大水滴就係水,而小水滴就係油,將「水+油」雙精華配方以2:1親膚黃金比例調製,等啲精華可以更快滲入到肌底。




我自己好鍾意配合埋按壓手法去搽呢支精華,利用手部嘅熱力,可以令精華吸收得更加快,仲可以提升輪廓同減淡細紋。詳細按壓手法可以參考:https://www.youtube.com/watch?v=MNSOvTLw6uw



質地好舒服,好適合一年四季都用,特別係最近轉季,一踏入秋冬,皮膚特別乾燥,搽完之後,即時可以見到皮膚有返光澤,而且仲非常保濕。我習慣早晚潔面之後,就會即刻搽呢支精華,搽完之後再直接搽埋面霜,唔需要按太耐已經完全吸收曬喇﹗




用完一星期之後,我發現自己嘅皮膚水潤細緻咗,仲減淡埋虎紋同細紋,皮膚更加緊緻,毛孔都收細埋,明顯又彈又滑,望落都無咁顯老添﹗就係因為效果太明顯,所以我就成日keep住用,不知不覺成支用到空瓶添呀﹗




購物禮遇: CLARINS專櫃及官網現已推出3款賦活雙精華節日限定「買1送3」套裝,適合不同肌齡嘅選購,只需$900就能擁有1支50ml Double Serum,以及2款指定皇牌禮品連1個精美化妝袋! 另外,仲有更多Double Serum優惠套裝喺官網及專櫃發售添。   Link: https://bit.ly/3wzJjAd


沒有留言 :

張貼留言