2021年12月23日 星期四

最近天氣開始凍咗好多,成日都好想食羊腩煲暖吓身,比我發現屋企附近「金多寶」海鮮私房菜啱啱推出咗一款砂鍋麻辣羊腩煲,一向鍾意食辣嘅我,當然唔會錯過喇﹗呢間私房菜位置好近楓樹街球場,出面就咁望好似一般茶餐廳,不過佢有做海鮮火鍋放題,百幾蚊任食,所以平時都有唔少街坊會去幫襯。




入面裝修非常平民化,可以話係高級少少嘅大排檔格局,座位方面大約有6張枱左右,坐低都唔算太迫夾,餐具同環境都唔太差,如果大家有興趣想試,最好都係book定枱會比較好啲。



餐牌上面都有唔少食物選擇,不過有啲菜式同湯水就要提早預訂,所以大家book枱嗰陣最好同餐廳溝通一吓會穩陣啲,費時去到叫咩無咩,影響食飯心情。今次主要想試個砂鍋麻辣羊腩煲,所以另外都叫咗幾款小菜。




餐牌上面見有推介呢款黃金鮮魷,一向都好鍾意食香口食物,所以見佢有推介就點嚟試一試。上菜一睇,無咩點擺碟,不過色澤都唔錯,而且即叫即整,食嘅時候都仲熱辣辣。



咸蛋黃味都幾出,唔算太咸或者太淡,而魷魚方面好新鮮彈牙,又夠肥美。不過就唔係話勁脆身嗰種,兩個人食嚟講份量都算多,最後都有食剩少少,總括嚟講都可以一試。




到主角砂鍋麻辣羊腩煲,一開頭仲以為同平時啲羊腩煲咁會有個爐煲住,但原來唔係,只係會上個砂鍋,要打邊爐的話,要另外要求。個砂鍋麻辣羊腩煲入面有枝竹、有啲蔥、有少少菜,但就無跟生菜。



一煲入面有10舊羊腩,每舊都有細骨位,脂肪同肉嘅比例都唔錯,而且炆得夠腍,味道方面都幾香濃,而且唔係好辣,食唔到辣嘅人都可以接受到,而鍾意食辣嘅朋友就記得一定要加辣。枝竹好入味,連啲配菜都幾好食。3百幾蚊嚟講份量係ok,不過我都係鍾意有個爐熱住食正啲。




另外,見到有我最鍾意食嘅干扁四季豆,於是都點咗一份。我同老公都覺得呢個餸做得好出色,味道好香口,辣度又夠適中,而且入面仲有啲蝦乾,配白飯真係一流。








 

沒有留言 :

張貼留言