2015年9月30日 星期三

今日約左成班姊妹出黎傾big day round down同埋玩兄弟的遊戲,我book左當日男朋友求婚的一間位於銅鑼灣怡和街2-6號英光大廈12/F的法國私房菜餐廳,因為喜歡呢度的環境寧願,坐得又舒服。

呢間餐廳佈置得好靚,擺設方面都好花心思,好有歐陸的味道,所以當然唔少得要影相留念。

餐廳方面連餐具擺放都十分用心,從呢方面可以睇得出餐廳的用心。

頭盆方面,Bread and Butter + Duck Rillette,我好喜歡佢地的麵包,因為有好多唔同的種類,而且好軟熟,再加埋鴨肉醬同牛油,真係超好味。

餐湯方面有兩個選擇,Lobster Bisque with Cognac(龍蝦酥皮湯)或mushroom soup (磨茹湯),我最後選擇了mushroom soup ,因為我喜歡濃郁的磨茹味道,十分入味,口感極佳。


有兩道頭盆方面,第一道是Pan Fried Nugget of Foie Gras with Calvados Apple Ring and Port Jus。鵝肝煎得非常香脆,入口即溶,大家都非常喜歡。

第二道是Baked Burgundy Escargot with Garlic & Fresh Herbs Butter。田螺非常新鮮,而且焗的火喉剛好,配埋醬料一起焗味道恰到好處,既有醬料的味道又能保存田螺的味道。

食完頭盆,當然要食返Sorbet(雪葩)來清一清口腔,味道帶微酸,一吃立即感覺非常清新。

然後到主菜,第一道上的是Roasted “Tasmania Lamb Chop“ Provencal Style ” with Garlic Gravy。我個人不是太抗拒羊肉的味道,羊肉上配上熟蒜,羊肉一點酥味也沒有,而且肉質鮮嫩。

第二道上的是Baked Parmesan Cheese Pumpkin Crab Meat Risotto。唔好睇佢個飯咁細,其實份量好多,而且佢用新鮮蟹肉做,裡面啖啖蟹肉,真係好味到難以形容。


第三道上的是Filo Pastry Baked Asparagus and King Prawn with Garlic & Bacon。新鮮露筍配上新鮮蝦肉,味道還好,但是造型十分仔細和精巧,值得一嚐。


甜品方面有兩道,第一道是Crème Brulee,甜味剛好,而且口感好幼滑,所以我們再點了一客。


第二道甜品是Warm Chocolate Pudding,即叫即做,熱呼呼的,入口即溶,配埋雪糕食,真係無得彈。


餐飲方面,餐廳提供了不同迎合客人口味的cocktail,顏色好靚,十分吸引。
我選了這杯snow ball,主要是蛋酒及雪碧,我好喜歡它的味道啊﹗好飲又岩我。價錢約每人hk$300,晚餐的價錢來說實在不貴,值得再試﹗

Le Marron facebook page

https://www.facebook.com/lemarron
http://www.marron.com.hk



沒有留言 :

張貼留言