2021年7月28日 星期三

Kiehl's 皇牌金盞花系列相信大家都見我分享過好多次,無論我自己同身邊嘅朋友都非常鍾意用呢個系列嘅產品,可以保濕、紓緩同鎮靜肌膚,一年四季都好啱用﹗最近,金盞花系列又增添一款新成員,就係我手上呢一盒「金盞花蘆薈鎮靜保濕凍膜」,我作為忠實用家一定要即刻率先試吓先喇﹗



日常生活相信大家一定會面對唔同嘅壓力問題,壓力會令皮膚急速老化,而Kiehl's 皇牌金盞花系列就可以有效針對肌膚備受壓力困擾的問題,藉住蘊含親膚保濕成分, 迅速又高效地發揮金盞花強大紓緩力量,「暫停」環境壓力對肌膚外在及內在傷害。全系列均蘊含金盞花精華, 能顯著減輕泛紅同其他肌膚不適情況。




金盞花深層潔面泡沫 (Calendula Deep Cleansing Foaming Face Wash) 
建議零售價:HK$285 / 230mL

每日周邊都會有好多污染物會停留喺皮膚上面,所以潔面就成為護膚嘅最重要一項工作。好多時,大家都會覺得用泡沫潔面會令皮膚變得乾燥,而呢支金盞花深層潔面泡沫就有豐富幼細嘅泡沫,能夠徹底清除面部多餘油脂及污垢。由此不含肥皂成分深層清潔配方, 所以有助保護肌膚天然屏障,用完都唔會令皮膚變乾。



呈透明液體狀,用水先濕面部皮膚,之後將潔面泡沫搽上面,輕輕打圈按摩已經可以產生幼滑綿密嘅泡沫。過水之後,皮膚好柔軟同水潤,真係乾淨又舒服。




金盞花植物精華爽膚水 (Calendula Herbal-Extract Toner) 

建議零售價:HK$210 / 125ml ; HK$330 / 250ml ; HK$560 / 500ml

皇牌爽膚水真係一定一定一定要買,無論你係乾肌/油肌/敏感肌都好啱用,不含酒精、人造香料、人造色素及 Paraben 成分, 蘊含金盞花精華、人手採摘原片金盞花瓣&其他天然植物萃取,有效紓緩調理、改善泛紅、平衡水油,改善粉刺同幫助暗瘡疤痕癒合。




每一支金盞花植物精華爽膚水入面都會清楚見到一片片嘅金盞花花瓣,純對天然又溫和,味道清新舒適。




用法非常多,可以配合化妝綿塗上面或者濕敷全面,又可以用個樽仔入啲放喺手袋,皮膚乾或者痕都可以用嚟噴一噴。另外,將爽膚水雪成冰粒,再喺面部皮膚上面轆吓,收毛孔好work㗎﹗








全新金盞花蘆薈鎮靜保濕凍膜 (Calendula Petal-Infused Skin-Calming Mask) 
建議零售價:HK$390 / 100ml


最近成日開冷氣,皮膚好易泛紅同乾燥,而有時曬完太陽,皮膚都會好紅,呢款升級版凍膜配方蘊含 50% 更多蘆薈精華&人手採摘金盞花瓣,水凝霜狀質感瞬間發揮鎮靜紓緩、清涼保濕功效,特別針對泛紅、狀態唔穩定嘅肌膚。



味道好清新,質感好水感,易推又唔黏笠。用途都好多,可以當保濕面膜用,隔日厚敷一次,皮膚可以keep住柔軟保濕。



如果大家化妝覺得唔夠貼的話,化妝前用佢敷一敷,之後會發現個妝勁貼,仲唔會咁易脫妝添﹗另外就係夏天大家成日曬太陽,皮膚會好易曬傷或紅,用佢敷完可以降紅,同紓緩曬傷嘅肌膚。

Kiehl’s Facebook : https://www.facebook.com/KiehlsHongKong
Kiehl's Website: https://www.kiehls.com.hk
Kiehl’s Instagram: https://www.instagram.com/kiehlshk

Kiehl’s Weibo: KiehlsHK  


#KiehlsHK  #肌膚涼茶  #金盞花凍膜  #金盞花治癒急救



 

沒有留言 :

張貼留言