2021年7月30日 星期五

一直都好鍾意日本品牌 THREE 嘅產品,佢哋包裝簡約自然,又不失高端感。而且仲透過植物嘅大自然力量,令心靈、身體、肌膚三方面都得到平衡&滿足。曾經用過品牌嘅粉底液同埋潔顏油,無論質感、功效同味道都令我好難忘。



今次我就試咗佢哋另外3款產品,包括:THREE BALANCING CLEANSING OIL GEL 平衡潔膚蜜、(全新)THREE BALANCING FOAM R 平衡洗顏慕絲R、THREE Solar Tinted Glow Flow 艷陽全效UV粉底液。



THREE BALANCING FOAM R 平衡洗顏慕絲R HK$350/150mL

每日護膚最重要嘅環節一定係潔顏,因為空氣入面有好有污染物同塵埃,佢哋會吸入我哋嘅皮膚入面,喺皮膚表面形成角質層,令到毛孔閉塞,搞到好易會有黑頭、粉刺同暗瘡,而且角質太厚,就算搽幾多靚產品都會吸收唔到,積聚曬喺皮膚表面,反而會引起油脂粒問題添﹗



平衡洗顏慕絲R 蘊含98%天然成份,仲注入多款精華油,質地好Creamy,唔使加水已經有好綿密嘅泡泡。



我早晚都會用佢嚟清潔皮膚,先濕一濕塊面,之後按出2泵份量,輕輕喺皮膚上面打圈按摩,之後過水就已經可以。平時用泡沫狀嘅潔面產品都會覺我勁乾,但呢款產品用完除咗好乾淨同亮澤之外,皮膚keep到好水嫩,仲一啲刺激嘅感覺都無呀﹗





THREE BALANCING CLEANSING OIL GEL 平衡潔膚蜜 HK$375/100g  

蘊含複方植物油、白泥、摩洛哥堅果殼3項潔淨成分,有效卸除彩妝產品之外,仲可以潔淨埋環境所帶來嘅污染物,有效減少角質層,令皮膚得到平衡同健康。



質感好特別,好似吉士達忌廉一樣嘅凝蜜質地,喺皮膚上面輕柔就會轉化成油狀,有效溫和地潔淨彩妝髒污、皮脂污垢、改善阻塞毛孔以及粗糙且暗沉嘅肌膚。




THREE Solar Tinted Glow Flow 艷陽全效UV粉底液 SPF50+/PA++++  共7色  各HK$425/ 30mL


由於疫情關係,宜家成日都會長時間戴口罩,所以選擇底妝產品都會偏向鍾意一啲清爽型嘅產品,而且最好唔駛搽太多嘢喺皮膚上面就最Perfect。艷陽全效UV粉底液一枝就可以做到makeup base、foundation同防曬霜,完全可以滿足到我嘅要求。




艷陽全效UV粉底液質地好水潤,用次前一定要搖一搖,我自己就鍾意1號色,偏向粉紅色嘅膚色tone。



直接用手指搽或者用化妝掃上都會好易推,好貼皮膚,而且仲有修飾瑕疵、提亮膚色嘅功能。





搽咗一層已經可以見到皮膚狀態非常好,貼薄、自然又清爽,夏天用真心一流﹗而且我實測過用完大半日都無咩點脫妝同出油,佢嘅防水防油功效非常好。

沒有留言 :

張貼留言