2021年7月21日 星期三

夏天天氣又熱又潮濕,成日都會留喺冷氣房,皮膚變得乾燥+缺水,仲好容易會出現敏感問題。單方面只顧住保濕係唔夠㗎﹗仲要同時令皮膚提升自我防禦嘅能力,先可以改善到敏感問題。最近我用咗全新升級 Vinosource-Hydra 葡萄籽保濕系列,唔止可以保濕,仲可以從細胞根源抗氧改善肌底。




全新升級 Vinosource-Hydra 葡萄籽保濕系列,換上超可愛嘅粉紅色包裝,注入 100%有機葡萄籽水, 當中蘊含天然葡萄益生元,能夠 24 小時持續平衡肌膚微生態,令失衡嘅微生態回復平衡同穩定,增強自我抗敏力&防禦力,防止敏感再次復發,真正回復水潤強韌健康肌。系列入面所有產品含高達 95%以上天然純素成分,絕對係所有敏感肌嘅最佳保濕方案。




【皇牌升級】Vinosource-Hydra S.O.S Thirst-Quenching Serum 
葡萄籽急救保濕精華 HK$340/30ml

蘊含最高含量100%有機葡萄籽水,而有機葡萄籽水含有天然益生元,能24小時維持肌膚微生態平衡健康,穩定膚況,同時增強自我抵抗力,全日築起天然保護屏障,真正預防泛紅敏感、濕疹問題反覆發生,肌膚自然健康。加上保濕抗氧功效,能夠極速鎮靜敏感,即時提升肌膚水分,達致水油平衡,強化肌底免疫系統,令肌膚可以自我儲水及自我抗敏,真正預防水分再流失,同時預防敏感因素產生。




質地水潤清爽又易吸收,氣味清新舒服,不含油性成分,適合油性/乾性皮膚。喺夏天焗促嘅天氣之下,一整日都可以零負擔。另外,不含矽、礦物油、酒精、PEG、 Paraben 防腐劑等有害化學物,唔會引致粉刺暗粒,敏感肌亦可擁有柔潤水亮肌。




呢支精華非常適合用嚟急救敏感問題,用完即時可以舒緩鎮靜,退紅印&改善痕癢。洗完面之後直接搽,或者敷面膜前搽都可以令皮膚保濕力大大提升。提升咗抗氧功效令皮膚穩定左,仲少左敏感狀況出現添﹗



【全新】Vinosource-Hydra Grape Water Gel Moisturizer 
葡萄籽水保濕啫喱面霜 HK$300/50ml

98%天然純素成分的水漾果凍啫喱,注入最高含量嘅 100%有 機葡萄籽水,為敏感肌長效鎖水防敏感,強健肌底。24 小時深層補水、鎖水,更憑著其強大的葡萄益生元力量,24 小時持續對抗肌膚微生態失衡,增強自我抗敏力&防禦力,全日築起天然肌膚保護屏障,真正長效預防泛紅敏感、炎症或濕疹問題反覆發生,肌膚自然健康強靱。




特別糅合有機蘆薈及透明質酸,倍大保濕同舒緩鎮靜功效,重建水油平衡。質感保濕不黏笠,夏天用都完全零負擔。




早晚都用得,質地清爽易吸收,日頭長時間戴口罩,用完都唔會出油同好油笠笠。夜晚開冷氣訓覺,我會厚敷當Sleeping mask用,第二日皮膚依然好保濕,一啲都唔乾,好適合混合皮膚同乾性皮膚嘅朋友仔㗎﹗




全新升級 Vinosource-Hydra 葡萄籽保濕系列,成分天然無害,保濕力超強,同時可以改善埋敏感問題,即使敏感肌同孕婦都啱用﹗


About Caudalie

#葡萄保濕 #GrapeHydration #CleanBeauty #CaudalieHK
 

沒有留言 :

張貼留言