2015年9月11日 星期五

經常聽家姐話帶我去荃灣常滿食雞煲,今晚難得媽咪生日,於是我地一家六口,終於去到位於荃灣二陂坊的常滿吃雞煲慶祝媽媽的牛一了﹗

常滿係二陂坊原來都有成兩間咁多,我地就是但入左其中一間分店啦﹗好快就有位啦,可能我地都算幾早到,仲未係晚飯最多人嘅時間啦﹗入到去店員就安排左一張卡位比我地,可以坐到成8個人,所以我地一家六口,坐呢度都幾舒服。


一坐低,第一件事當然係望下餐牌有咩食啦﹗嘩,就咁睇圖都流曬口水啦﹗而且超級多選擇囉﹗我從來未食過一間火鍋店有咁多野食謙選擇架﹗樣樣都好想食丫﹗

見到張點菜紙上面,有D紅色手指公嘅圖案,我地估應該即係話個樣野係好味咁解啦﹗家姐係常客,佢話一定要叫雞煲,媽咪又話想食胡椒豬肚煲,咁就叫左半隻雞煲同一個胡椒豬肚煲。


黎個小食先啦﹗係我最愛嘅椒鹽鴨舌先,好好味丫,鴨舌好容易同D骨分開,脆卜卜又好香,一流﹗


家姐話要點心太軟,我話甜品不如食完正餐先點啦﹗點知原來佢指嘅心太軟係呢個囉﹗聽講呢個心太軟來頭唔少野,每日限量供應架﹗唔係成日有得食,今日真好彩,有得食﹗點下個麻醬然後就食得,又幾好味播,外脆內軟,入面包住D好滑嘅豆腐,口感好特別。



我地唔食到太辣,於是只點左BB辣。嘩﹗半隻雞都有勁多雞肉囉,好開心丫﹗而且味道仲好香添。食落雞肉好滑,而且煮耐左D雞肉都唔會"鞋"喎﹗家姐話常滿係用清遠新鮮走地雞黎做雞煲,所以雞肉特別滑,唔怪得啦﹗

見到旁邊有碗好似辣椒醬,開頭仲以為係點雞食,點知比家姐笑死我,原來係唔夠辣,要黎倒落D湯到加辣用架。= ="

胡椒豬肚煲都好正,無平日個D咁辣,味道岩岩好,而且用料十足丫,有腐皮、豬肚、鹹菜同西芹。

呢個叫梅酒千層肉,家姐話當食雞煲食到覺得好辣嘅時候,就要食呢個﹗我問點解,佢話你食下咪知囉﹗於是我就食左一片,原來D肉因為浸左梅酒,所以會有甜甜地嘅味道,所以可以解辣。D肉又幾爽口同淋,幾好味﹗


細路最鍾意食手打丸,於是叫左一客手打四寶丸試下,其中包括有手打墨魚丸、手打鮮蝦丸、手打梅菜豬肉丸同手打黑椒牛丸。賣相好精緻,而且感覺D肉質好新鮮。食落好彈牙,同平日出面食嘅手打丸有少少唔同,佢特別彈牙同爽口。 

我最愛嘅肥牛到啦﹗呢個係超級Size手切肥牛,因為全家都好鍾意食肥牛,一睇就知係好野,肉同脂肪分佈好平均,而且肉嘅顏色好鮮艷,好明顯係新鮮野啦﹗滾兩滾好快熟,好滑同好juicy呀﹗好快已經比我地一家K.O.左,重點,好抵食,只需hk$248。


打邊爐一家要食嚮鈴卷,呢度鈴卷係新鮮即叫即炸,熱辣辣上枱,色澤金黃,食上口鬆脆無比,簡直係人間極品,我自己一個可以K.O.半碟。


另外,我地仲點左蒿筍、栗米同蘿白片,所有蔬菜都好新鮮,而且栗米同蘿白片好甜,蒿筍好爽口。

飲品方面,我地叫左常滿自製的檸檬茶同木敦茶,檸檬茶同出面飲嘅味道差唔多,而木敦茶好特別,少少甜,好似涼茶味,飲完可以無咁熱氣,正﹗



我地全家都好滿意呢餐飯,個個都食到好飽好滿足﹗家姐果然無介紹錯,唔怪得佢成日黎幫襯,下次同成班好姊妹再黎食過先得﹗是次晚餐每人平均消費hk$150,真係又好味又抵食丫﹗



















沒有留言 :

張貼留言