2015年10月6日 星期二

為食妹出動啦,成日聽朋友講起旺角有間樂天大喜屋放題超正,所以book左枱同好姊妹去尋食。我地book左夜晚8:45分個場,一去到已經超級多人係度排曬長龍,都唔知佢地做咩要排曬係度等入場﹖明明就已經訂左位,怕咩呢﹖

好準時開門,所有人好似衝關咁衝入去,都唔知發生咩事﹖個個都超心急,好似驚死蝕本咁樣囉﹗哈哈

限時食2個半鐘,大把時間食,飽死都未夠鐘啦﹗我地兩個一於少理,慢慢黎。

打開兩本落單簿,有A-N頁,選擇超級多,睇到我地心花怒放呀﹗我未食過一間放題有咁多選擇囉,感覺非常良好,岩曬我地兩個眼闊肚窄的小女生。

食放題識食一定食左刺生先,選擇好多,不過我地兩個都唔太喜歡食魚,所以點左好多帶子、甜蝦、極大赤蝦、八爪魚同三文魚。

極大赤蝦比甜蝦大隻少少,兩個種類都好新鮮,不過如果要兩選一,我會選極大赤蝦,因為貪佢大隻D,哈哈哈﹗不過佢地始終唔夠帶子好味,我不停叫完又再叫,食到超滿足的﹗


壽司方面好多款式選擇,我樣樣叫左一兩件,又整得幾靚播,重點係D飯好少,唔會咁易飽曬,值得一讚﹗

牛油粟米好甜又唔會好乾,推介﹗

炸物方面,都係樣樣叫左少少,即叫即整,黎到仲熱辣辣。日式甜薯好正丫,不過食太多驚太飽,所以食少少算啦﹗

蒜香炒野生雜菌,呢個正丫,不過油左少少,但係味道就一流,好難取捨囉﹗

櫻花蝦炒飯好正,飯唔會炒到太乾,味道好濃郁,非常推介,不過食完勁飽。

極品煮鮮鮑個名好吸引,叫左黎試下,一人一碗,味道幾鮮下,可以一試﹗

燒菠蘿我個人認為乾身左少少,不過菠蘿都幾甜。

法式燉蛋味道甜左少少,不過幾香滑。

飲品選擇好多,有汽水、果汁、啤酒同烏龍茶,全部都唔係cheap野,算佢啦﹗

嘩﹗雪糕同雪條全部都係好野,我個人認為樂天都幾有良心,唔會比D CHEAP野客人食。


是次兩人消費總共HK$520,二百幾蚊有咁樣嘅質素,其實仲想點丫﹖我覺得好抵食囉﹗











沒有留言 :

張貼留言