2021年5月8日 星期六

夏天又嚟喇﹗天氣又熱又潮濕,油脂分泌旺盛,再加上長時間戴口罩,好容易會焗到出曬暗瘡,連我10年唔會生一次暗瘡嘅人,都因為戴咗口罩之後生咗暗瘡,仲要搞到有印添﹗有時因為戴口罩太焗,我會連防曬都唔想搽,我宜家勁後悔,因為出咗啲斑斑呀﹗好想去斑同印,但又怕做醫美,對皮膚會有創傷,所以最近我就用咗 PROX by OLAY 科研系列全新日本製「淡斑精華貼」& 面膜套裝,可以精準淡斑,擊退痘印,還原淨白無瑕肌。




近呢一年,相信唔少人都好似我咁,深受口罩肌困擾,因為長期戴口罩,焗到出粒粒同暗瘡,留低一撻撻討厭嘅暗瘡印同紅印!我試咗好多唔同嘅淡斑去印產品,係有功效,但時間就需要比較耐,對於心急想要變靚嘅人嚟講真係等唔切囉﹗



最近終於比我搵到「痘印色斑剋星」,就係 PROX BY OLAY 全新淡斑面膜套裝,PROX BY OLAY 一向出名性價比高,有過千位皮膚科醫生推薦,加上無香料無酒精無添加,網上口碑度一向好高!呢個全新面膜套裝,一推出就引起我嘅注意,因為佢有 OLAY 首創日本製 溶解式「淡斑精華貼」,將佢貼係啲痘印、色斑位置,一貼精準定位黑色素區域,重點改善班同印! 最勁係佢嘅嶄新融化技術,只要一敷上埋套裝內的淡斑面膜,即可令精華貼極速融化滲透,3 倍加強淡斑功效,15 分鐘幫你精準淡斑,擊退痘印,塊面回復淨白無瑕!





除咗突破性面膜技術,美白淡斑梗係要睇成分啦!今次 PROX BY OLAY 全新淡斑面膜套裝就勁啦,佢有齊 6 大奢華美白成分,性價比超高! 
~米肌醇:一種提煉自米的天然精粹,精準定位黑色素信號,從黑色素源頭解決色斑痘印 
~維 C 糖苷:從根源抑制黑色素生成,淡化痘疤、減退斑點、均勻膚色 
~高濃度 B3:全面淨白肌膚,同時保濕提亮,加速角質層更新,改善膚色暗沉、鎖水補濕 
~麥角硫因 :具有超級抗氧化和抗炎特性,防止肌膚氧化損害 
~糖海帶:能干擾黑色素生成,抗氧化、美白同時降低皮膚炎症、深層修復和更新肌膚 ~Sepiwhite:超高效抑黑美白因子,可徹底破壞黑色素合成過程,抑制肌膚底層的黑色素生成





敷15分鐘之後,一除低塊面膜,會即刻「嘩」一聲﹗因為啲皮膚真係白滑咗好多,唔使化妝都覺得自己好有光澤感同細緻。





膚色即時白咗好多,連細紋、斑斑同痘印都減淡咗,好符合我對佢嘅期望。





想再加強淡斑效果,建議大家早晚配合埋 PROX No.1 淡斑精華使用,可以 1.5X 全面抑制黑色素㗎﹗曾創下每秒狂賣 10 支驚人紀錄的 PROX B3 淡斑精華是 PROX BY OLAY 系列中的皇牌,內含法國糖海帶、高濃度 B3 和 Sepiwhite 3 款專櫃級奢華美白成分,能有效針對性一次過減淡頑固色斑、痘印問題,讓肌膚重拾淨白無瑕。


銷售點:萬寧、屈臣氏 
建議零售價:高效淡斑面膜套裝 $259 一盒 4 片面膜+4 片淡斑精華貼 x4
屈臣氏獨家優惠:PROX No.1 淡斑精華套裝 $399 入面除咗有貨裝 PROX #B3 淡斑精華 40ml,仲送 7ml 旅行裝﹗更有 #細胞級 B3 光感精華 6ml ,帶給肌膚透亮光澤感,同時充滿水分 仲有夏天必備 #細胞級防曬乳 5ml,極微防曬分子完美阻隔 UV,無香料無酒精,質感水潤易吸收,用後無需卸妝 同光塑彈力面膜 1 片 

於萬寧/屈臣氏網店輸入折扣碼【SPOTMASK30】,更可享有網店獨家$30 優惠呢! 
立即了解產品:https://bit.ly/3aFz1VF 
萬寧網上商店:https://bit.ly/3xm9aMa 
屈臣氏電子商店:https://bit.ly/36iOmbf


 

沒有留言 :

張貼留言