2021年5月5日 星期三

話時話我已經有一段長時間無買過化妝品,今次因為俾 TOM FORD 最新推出嘅LIP LACQUER LUXE MATTE 致臻幻魅霧面唇釉所吸引,所以忍唔住手去咗入貨。而且 SOGO Thankful Week 2021又回歸喇﹗由4月21日至5月6日,可於喺線上搶先預購TOM FORD產品,仲有好多款價錢勁化算嘅套裝選擇同埋會送唔同嘅體驗套裝添呀﹗今次我就買咗呢套「私人調配香水及幻魅唇膏套裝」,入面有齊多款我想試嘅皇牌人氣產品,真心推介大家買呀﹗


「私人調配香水及幻魅唇膏套裝」售價:HK$2,730 (原價 $3,765)

- 私人調配香水50ML 
- 任選一款經典幻魅唇膏 
- TOM FORD RESEARCH眼部修護精華3ML 
- TOM FORD RESEARCH 乳霜3ML 
- 立體柔光粉底液體驗裝4ML 
- 迷你睫毛液8ML 
- 迷你幻魅唇膏 1G

TOM FORD 經典幻魅唇膏一向係我最鍾意嘅唇妝產品,佢有多色選擇之外,質感絲滑,顯色度高,仲好持久添﹗包裝高貴又有質感,用嚟儲都好鬼靚,我身邊    好多朋友買完用過都返唔到轉頭。




今次我揀咗呢支啞光色 #100 EQUUS,一向我都好鍾情啞緻質感嘅唇膏,可惜好多時都會搽到個嘴唇好多乾紋,而 TOME FORD 呢一支幻魅啞光唇膏就無呢個問題,用完嘴唇一啲都唔乾,好輕鬆就可以打造出性感迷人雙唇。




講到私人調配香水一定會即刻諗起 TOM FORD ,每一款佢哋調配嘅香水都擁有一種高級又奢華嘅感覺。市面上好多香水都會分女士或者男士香味,而TOM FORD 每一款私人配調香水都好中性,無論男同女用都會覺得好適合。




我自己就揀咗呢款東方型花香調嘅 Tubéreuse Nue 中性香水。 呢支 Tubéreuse Nue 係今年  2021年最新推出嘅私人調配香水, 前調係茉莉、百合 同 四川花椒;中調係晚香玉、蘇合香、安息香 同 可哥;基調係絨面革、麝香、零陵香豆 同 沉香木。味道好清香同特別,同市面上一般重花味同果味嘅香水好唔同,聞落會覺得好舒服又有個性。




另外,套裝入面仲有一袋 Travel set 嘅產品,雖然唔係貨裝size,但容量同包裝一啲都唔會馬虎㗎﹗有陣時買化妝品或者護膚品都會擔心自己啱唔啱用,而呢啲Travel size 就可以幫到我哋,可以試啱先入手貨裝,唔會浪費錢。TOM FORD RESEARCH護膚系列嘅眼霜同面霜質感輕盈保濕,作為日霜或妝前打底都非常唔錯﹗



立體柔光粉底液,貼薄又清爽,重點係光澤度同遮瑕度都相當唔錯,試過之後,我都襯住宜家有優惠返支貨裝先,幾時都話女人係鍾意shopping,不過買嘢一定要夠精明﹗





迷你睫毛液我都試過,可以打造到豐盈又濃密嘅睫毛效果,而且防水度都唔錯,重點係易卸妝,唔會咁傷睫毛﹗




大家都襯住 SOGO THANKFUL WEEK 快啲去入貨,寵幸一吓自己喇﹗ SOGO THANKFUL WEEK 第一階段將正式於5月7日至16日開始,第二階段則會緊接其後,於5月17日至23日舉行。如果大家希望以網購形式、喺屋企享受購物樂趣,就快啲Click入可以連結選購喇﹗ https://estore.sogo.com.hk/on-line-product-category/beauty/tom-ford-beauty.html

購物滿指定金額產品之後,仲可以獲贈唔同嘅神秘禮品:購物滿 HK$980/ HK$1,380/ HK$1,980,即可獲贈對應價值HK$680/ HK$770/ HK$1,320驚喜禮遇

#SOGOTHANKFULWEEK2021 #TFLIPCOLOR  #TFPRIVATEBLEND #TOMFORDBEAUTY #私人調配香水及幻魅唇膏套裝  @TOMFORDBEAUTY


沒有留言 :

張貼留言