2015年12月9日 星期三

上星期同男朋友出尖沙咀行街街,行到咁上下覺得肚仔餓,之後見到呢間Wing's Kitchen嘅西餐廳入面環境好似幾浪漫,於是就決定入去試下啦﹗

入到去燈光昐暗,都真係幾浪漫呀﹗而且座位好寬敞,兩個人坐一張四人枱,所以都幾舒服。望一望個餐牌,見set dinner 二百蚊到都幾抵,所以就點左兩份。

首先餐湯方面點左忌廉粟米湯,入面有一粒粒嘅粟米粒。,味道香濃又帶點清甜。

再來一個帕爾瑪火腿沙律,沙律裡的菜好新鮮,而且配埋酸酸甜甜嘅olive 汁,特別醒神開胃。

來到主菜,這個帶子意大利飯是我選的,因為我是帶子迷,有帶子的餸菜都會特別吸引我。帶子好大粒,味道好鮮甜。另外,意大利飯好有咬口,味道也十分香濃,好正的一款菜式,值得一試。

另一個主菜是食肉獸男朋友的最好西冷牛扒併薯條,叫左6成熟,我覺得熟左少少,但肉質都算幾鬆軟,味道也是不錯的。薯條上枱時還是熱呼呼和脆卜卜的,好味道。

最後到甜點,這晚的甜點是朱古力布甸,朱古力味不太夠,但味道不會太甜,作為飯後甜品,我覺得還不錯啊﹗

是次晚餐價錢為hk$446,不用hk$500就能夠於尖沙咀享用到一餐既浪漫又美味的晚餐,也太化算了吧﹗

沒有留言 :

張貼留言