2016年1月27日 星期三

前幾日同4個大學同學出去食飯聚舊,其中一位就話不如去酒樓食飯。極少去港島區酒樓食野,所以都唔知有咩有好選擇。然後就有人提議去合和中心一間叫唐宮壹號嘅酒樓食飯,因為有親戚話佢知唐宮係香港老字號中菜餐館,係國內都擁有好高知名度,今次仲係香港開旗艦店,簡直就係載譽回歸。


去到唐官第一個感覺就係,嘩﹗裝修好華麗呀﹗同一般其他普通嘅酒樓對比之下,好明顯佢就係高一級嘅感覺啦﹗

而且唐宮連餐具擺位都放得好整齊,而且我都係第一次見中式酒樓會有埋刀叉,真係好特別。


一開始就上左一個蟲草燉響螺湯,天氣咁凍,飲完佢真係暖立立。

一打開煲蓋就見到好多料,有雞、響螺同蟲草。


味道好清甜、唔會好油又無味精,正丫﹗ 話就話4人份量,但我地每人至少飲左2-3碗。


前菜方面就叫左南極冰菜沙律,冰菜聽得多,今次就係第一次食,所以覺得好特別。


冰菜配埋麻醬嘅組合真係好fresh,好鮮甜。


跟住食佢地好出名嘅燒乳鴿,每人有半隻,上菜時仲係熱架﹗
皮脆肉嫩,而且聽佢地部長講,乳鴿係佢地自己養架添。



再黎就係呢道錢塘江浸海斑件,每碟都會用火滾住,保持住食物嘅溫度,真係好用心。

海班魚塊肉質嫩滑,加埋上湯一齊煮,無需特別加入調味料已經非常鮮甜。

最後加多一煲腊味飯,嘩份量十足,超級大煲,我地四個人完全食唔曬,剩返半煲打包走。

腊味份量十分,而且一打開煲蓋已經聞到陣陣腊味香味。飯煲底仲有飯焦,真係岩曬我啦!

就咁睇外形仲以為係紅酒,點知原來係藍莓汁,飲落味道好似利賓立,所以我好喜歡。

最後當然唔少得甜品,點左椰皇燉葛仙米。原個椰皇內盛載住椰汁同葛仙米,椰汁味好香濃,而葛仙米嘅口感好得意,好似食緊爆珠粒粒一樣,又爽又清甜,加上暖立立,食完暖晒,岩晒冬天食呀!

今次4人消費平均每人約$500,唐宮壹號的菜式一流,而且味道也十分好味,因此經開灣仔的話,真的需要一試啊!!


沒有留言 :

張貼留言