2016年1月29日 星期五

聖誕節期間趁著放假有時候就去了荃灣探家姐,順便去佢新屋參觀一下。到左夜晚就同家姐、姐夫、老公,一行四人去家姐屋企附近食晚飯。行行下,係新領域廣場地下見到有間Olive Cafe門口佈置得幾靚,而且見到入面都幾多人食緊野,所以就決定要試下了。


Olive Cafe當然就係食西餐,不過望下個餐牌,見到佢地D菜式都幾fushion ,有好多西方唔同國家嘅菜式,我覺得都幾特別丫﹗



頭盆方面係煙三文魚他他伴木瓜牛油果

顏色繽紛,而且有好多唔同配料,例如:青/紅/黃椒、煙三文魚、木瓜粒及牛油果,配上芒果汁,成個口感都好fresh,而且酸酸甜甜,食完之後真係特別開胃呀﹗



煙肉焗蠔3隻同芝士蟹肉焗蠔2隻

只係外形已經非常吸引,每隻蠔上層都焗到好金黃,未食已經流曬口水。

我選擇左芝士蟹肉焗蠔,芝士味香濃但又不會遮蓋左蠔嘅鮮味,不過我覺得加左蟹肉好似就多左D野咁,其實蟹肉真係可有可無都無問題。


主菜點左雞肉薄餅

份量都幾大下,而且好多配料,上菜嘅時候仲係好熱架,好明顯係即叫即做。

個餅底好薄,仲好脆,正丫﹗ 食落唔多覺得有雞肉味道,不過芝士味就好香濃,而且口味仲有少少辣辣地,好味﹗


海鮮大會二人份量

我覺得唔似二人份量,我地四個食就岩岩好FIT曬。有好多唔同嘅海鮮,例如:青口、蜆肉、大蝦、龍蝦仔、魚同薯仔,配埋個蕃茄醬,味道真係好濃郁,連D薯仔吸左D汁都特別好味D。

至於海鮮方面就食唔出新唔新鮮,因此始終用左醬汁煮,只可以話正常。不過我覺得咁樣煮好特別,所以非常推介比鍾意食海鮮嘅人點呢個菜,相信大家都會喜歡。


今次晚餐每人大約HK$200,我覺得價錢好合理,而且食物水準唔錯,環境亦都好舒適,下次去荃灣一定會再試下佢其他嘅野食。




沒有留言 :

張貼留言