2015年4月25日 星期六

近來同事們常常問我,「點解你D頭髮好似愈來愈順滑同有光澤嘅﹖」我就好直接咁話,因為轉左洗頭水同護髮系統囉﹗跟住大家當然係非常關心究竟用左咩咁好呀﹖我就當然係叫佢地重溫一下我之前出過嘅AUSSIE Miracle Moist 水潤驚歎系列~開箱文啦﹗﹗﹗如果大家都想回顧一下之前嘅文章可以CLICK入以下BLOG LINK

再同大家介紹一下佢地嘅成員啦,當中包括了以下3樣產品:
  1. 奇蹟修護洗髮水 Miracle Moist Shampoo HK$ 79 300ml
  2. 奇蹟深層修護護髮乳 Miracle Moist Conditioner HK$ 99 250ml
  3. 分鐘潤髮奇妙霜3 Minute Miracle Reconstructor HK$ 79 250ml




用左AUSSIE Miracle Moist 水潤驚歎系列已經差唔多一個月啦﹗係時候同大家分享下使用一個月後嘅效果同感受。自從收到AUSSIE Miracle Moist 水潤驚歎系列之後,CARMEN已被佢嘅香味深深咁吸引住,再加上試用於頭髮後,更加愛到難以自拔。有無咁誇張呀﹖就係咁誇張,奇蹟修護洗髮水用嘅時候,非常容易起泡,而且用左之後亦特別柔順,再用埋奇蹟深層修護護髮乳,其實基本你嘅頭髮唔係特別乾旱,已經非常足夠。但有時CARMEN會去幫朋友做化妝及髮型MODEL,每次SET完頭,把頭髮都乾到不得了,而且非常打結,所以每當頭髮感到特別乾旱時,我就會奇蹟修護洗髮水+奇蹟深層修護護髮乳+3 分鐘潤髮奇妙霜,三樣一齊用,把頭髮就會立即回復順滑同光澤。平日如果髮質不是太差的時候,我就會一星期用兩至三次分鐘潤髮奇妙霜,為頭髮做好基本嘅護理。AUSSIE Miracle Moist 水潤驚歎系列同一般市面上嘅洗髮護髮產品不同之處,係佢採用天然成份製成,配方溫和主要成份有澳洲堅果籽油、香蜂花葉提取物、蘆薈葉汁等的天然素材,不含有害頭髮的物質,所以可以放心使用。



今次主要會為大家介紹一下3分鐘奇妙霜:其功效是有效為秀髮補充足夠水份,避免髮尾乾枯分叉,令表層粗糙受損髮絲由內到外回復健康亮澤。

  • 圖片中顯示銀色的位置是瓶口,可見它是密封的,撕開銀色標貼後,便可以按壓擠出分鐘潤髮奇妙霜。平日即使沒有瓶蓋也不用擔心,因為需要用力按壓才會擠出,所以基本上是不會自動流出來的。
  • 顏色呈淡粉紅色
  • 質感方面呈gel狀,而且水潤而不黏笠
以下是使用3分鐘奇妙霜的步驟:
使用奇蹟修護洗髮水,清洗頭髮後......
STEP 1:按出適當分量的3分鐘奇妙霜
STEP 2:將頭髮過多的水份扭出
STEP 3:將3分鐘奇妙霜塗於頭髮的中間及髮尾位置
STEP 4:輕輕按摩頭髮,然後待3分鐘
FINAL:沖水,要徹底沖洗乾淨
從BEFORE及AFTER的照片中可見,使用3分鐘奇妙霜後,的頭髮明顯變得柔順、有光澤及不毛燥,效果真的十分明顯﹗連早前CARMEN係復活節假期去完6天的韓國旅遊,當地天氣依然十分寒冷,因此頭髮也變得十分乾旱及難以打理。好彩CARMEN身邊帶左細細包嘅3分鐘奇妙霜試用裝,如果唔係都好難想像會變成點呀D頭髮。


總結:
AUSSIE Miracle Moist 水潤驚歎系列的價錢十分使宜,但能造出十分讚歎的效果,所以不愧為英國及歐美地區No.1 美髮品牌。而且非常容易購買得到,只需在指定的萬寧、屈臣氏分店便有售賣。



*是次產品由AUSSIE提供*



免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。
如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。
♥ 歡迎產品試用合作及工作坊邀請 ♥
CARMEN LAM的個人資料
個人blog:
歡迎產品試用合作及工作坊邀請
聯絡方法:
facebook
Facebook Fans Page
Email:

沒有留言 :

張貼留言