2016年3月14日 星期一


尋日同老公落觀塘行街,正正下午茶時份,肚仔餓當然要搵野食啦﹗今次經過康寧道,被一間裝修好pink的餐廳阿桂老友粉所吸引,於是好奇孖寶當然就係要入去試試啦﹗

入到去餐廳全黑配shocking pink的裝潢令我覺得好型格又可愛﹗而且座位又寬敞又舒服。

好明顯老闆係一個好鍾意靚的人,連本餐牌都設計得好靚。

原來老友粉都有故事,而且仲好感人架,所以我真係好想試下老友粉係點嘅味道。

未食野之前飲左一枝山渣蘋果茶,酸酸甜甜好開胃啊﹗ 大大枝只售hk$10

主角老友粉終於出現啦﹗顏色好似馬來沙嗲咁,裡面好多料,有生菜、蕃茄、豬肉同埋花生粒。

湯底好鮮甜,而且帶有少少酸,好開胃,味道又夠特別。

入面麵底係蓮藕粉,蓮藕粉係透明架﹗口感好爽好彈牙,我好鍾意呀﹗

老公就點左小辣擔擔麵,個湯底勁香呀﹗而且勁多肉碎,又有花生粒,正呀﹗

擔擔麵比平日食的擔擔麵粗身,而且都係好爽口彈牙﹗老公食到好滿足,仲大讚添。

另外,我地仲點左佢地出名嘅惹味口水雞。雞肉好嫩滑,而且好入味,不過份量唔算多,只係岩岩夠兩人食。







沒有留言 :

張貼留言