2015年7月1日 星期三

其實Carmen平日都不太特別愛吃甜品,但有一次同好姊妹經過旺角見到這間《nun Korean Desserts》的甜品餐牌裡的照片賣相極之吸引,於抵擋不住誘惑,決定一試。
看!是不是很吸引?加上天氣那麼熱,怎樣抵抗雪糕的引誘呢?


先看看餐牌,嘩!種類很多啊!點算好呢?最後同baby一人點左一個,再share黎食。

Baby喜歡士多啤梨,所以就點了這款《香滑芝士特級醉人士多啤梨雪奶》。食法是先將煉奶加入雪奶上,然後拌著吃就可以了。其實雪奶就像台灣的刨冰的口感一樣,入口即溶,加埋陣陣的煉奶香味,真是絕配。(價錢:$68)


而Carmen最鍾意就係食窩夫,所以點左呢款《韓式焦糖芝士雪糕窩夫》。一冷一熱嘅口感,真係人間極品。不過我個人認為雪糕加芝士蛋糕嘅配搭實在有點「漏」。價錢:$62






地址 : 
旺角通菜街119號地下 
銅鑼灣勿地臣街12號地鋪
康景街裕景坊31號金倫大廈4號鋪





沒有留言 :

張貼留言