2015年7月17日 星期五

近日因為開始放暑假,天氣又咁熱,所以特別唔想出街四圍去,咁留係屋企有咩做?咪就係不停食同訓囉,搞到所有作息時間錯曬,食無定時,最終令體重不停增長,而且腸胃搞到差曬,成日排唔到毒,連皮膚都差埋丫!陰公豬~好彩醒起之前收到兩盒 JOY-IN 大麥若葉青汁健腸啫喱 》未食,所以決定試下佢幫唔幫到我。

一盒裡面有10小包  JOY-IN 大麥若葉青汁健腸啫喱 》。

產品功效:
~ 首創大麥若葉青汁健腸啫喱,內含5000mg豐富蔬菜營養採用日本天然高纖大麥若葉,有效活化及暢通腸道,清除宿便。
~ 乳酸鈣加強人體代謝機能,幫助排走殘留廢物。
~不含砂糖,每支只有19.7卡路里,食左都唔怕肥,
~ 無糖、無咖啡因、無添加顏料及無防腐劑。
包裝盒上已經好清晰圖文介紹曬 JOY-IN 大麥若葉青汁健腸啫喱 》嘅成份、功效、食法、賞味日期同埋有幾多卡路理。實在太貼心啦!



每一包都是獨立包裝的,而且包裝袋上還印有賞味日期,咁就唔使驚會食左過期食品啦!


初初打開見到綠色嘅啫喱,其實真係唔多吸引架,不過之後聞到有我最愛嘅菠蘿香味,咁先吸引到我去食。好方便、撕開包裝紙,然後一唧一吮,就食到架啦!味道方面無想像中咁難食,開頭見佢叫青汁,以為佢會有苦澀味;點知一食先發現菠蘿味為主,有少少甜,好易入口,仲幾好味添!

我已經連續食左一星期啦!我發現排毒情況好左,每日早上都有得去大便,而且每日至少去到兩次,可見腸胃問題有所改善了。另外,皮膚靚返晒,唔再生暗瘡同粒粒,心情即刻好返晒!

【產品於萬寧獨家發售】

**是次產品由Catilbeauty贊助**

如想更了解【JOY-IN 大麥若葉青汁健腸啫喱】的產品資料,可以瀏覽:
Website: http://www.joy-in.hk/
Facebook Fans Page: https://www.facebook.com/joyin.hk?fref=ts

免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

 歡迎產品試用合作及工作坊邀請 
CARMEN LAM的個人資料

聯絡方法:
facebook
Facebook Fans Page
Email
carmen1314124@yahoo.com.hk
IG:
CARCAR1314





沒有留言 :

張貼留言