2016年6月3日 星期五

同好姊妹好耐無見,又係時候要聚一聚,於是相約尖沙咀行街,食飯,順便談下心!想搵間舒舒服服,又可以傾到計嘅餐廳,於是就去之前食過嘅呢間Wing's Kitchen,因為貪呢度坐得舒服又可以傾下計。

今次發現原來餐廳有提供免費Wifi 服務,我覺得好貼心,因為我係流動數據經常會唔夠用嘅人,所以免費Wifi真係對我幾重要架。


晚上8:30去到餐廳,發現全間餐廳都坐滿左客人,好彩我一早已經訂左枱,所以我只需要等大約5分鐘就可以入座啦!不過因為當晚人太多,而且隔離枱有客人慶祝生日,所以就嘈左少少。


我地叫個一份set dinner,有南瓜忌廉湯,我覺得個湯都幾creamy同幼滑,味道甜甜地,而且南瓜香味好清新,所以都唔錯。


今次都係帕爾瑪火腿沙律做頭盆,味道正正常常,蔬菜夠新鮮。


今次都有食西冷牛扒併薯條,上次點6成熟覺得太過熟,所以今次點5成熟。

今次5成熟都做得唔錯,火喉剛好。肉質鮮嫩,口感及味道都算不錯。

另外,又點左安格斯牛肉至尊漢堡併沙律,份量都幾大份,而且成個包都好足料,兩個人食都夠。

裡面的材料好豐富,有蛋、有安格斯牛肉漢堡扒、蕃茄及青瓜。味道真係超好味,一啖咬落去,肉汁就跟住流出來,麵包鬆軟,蔬菜鮮甜,配搭出完美的組合。

完美的一餐,最後當然不少得一份甜品,這次點了我們都喜歡的比利士窩夫配鮮果、雪糕。造型很特別,雪糕球有兩小個,而窩夫就只有一小片,份量不算多,不過飯後吃還是足夠的。味道我覺得還可以,如果窩夫可以脆一點會更好。



沒有留言 :

張貼留言