2016年4月15日 星期五

有日同好姊妹去開佐敦行街買髮型用品,行行下不知不覺已經到左食晚飯嘅時間。我老公就突然話好想去食雞煲,咁我地唯有行去文蔚街果邊搵下有無雞煲食啦﹗行行下見到呢間三喜,個招牌上面大大隻字寫住雞煲火鍋,於是就是但行左入去試下啦﹗


餐廳裡面環境都算幾大,裝修感覺好似一間茶餐廳,不過環境同衛生都好似唔錯。


我個姊妹其實就唔太喜歡食濃味野,咁老闆娘就推介我地食呢個「海南椰子雞煲」,佢話呢個主要係飲D湯為主,不過好姊妹都好想試,所以就點左一煲。


椰子雞煲裡面都幾足料,D湯真的勁鮮甜,而且有一陣陣椰子香味,大家都不停係咁飲D湯。不過雞肉方便就老左D,而且無咩味,所以老闆娘無講錯,椰子雞煲真係主要係飲湯,重點唔好放錯係D雞度呀﹗


咁我老公同好姊妹個男朋友兩個都喜歡比較濃味同香口D嘅野,咁老闆娘就介紹我地點「秘制奇味雞煲」,佢兩個仲要求要中辣,我都有D驚太辣會食唔到。點知個煲一黎,陣味真係勁香,搞到我好想食囉﹗連我個姊妹都忍唔住要試,可想而知陣香味有幾吸引呢﹗


我地點左半隻雞,份量都算適中,雞肉嫩滑又入味,中辣竟然唔算太辣,而且唔會有麻的感覺,只有香辣味,所以連我同好姊妹都食到津津有味﹗



兩個男人都要求要食牛肉,於是點左份細嘅手切安格斯肥牛比佢地,一黎到大家嘅反應係,嘩﹗呢碟已經叫做細,唔係掛﹖


份量超多囉,片牛肉仲要唔係好薄個種添,但只係HK$108,去邊度搵呀﹖肉質方面脂肪比例均勻,色澤感覺新鮮,至於口感真係好嫩滑,牛肉味道香濃,呢個超級推介比喜歡食牛肉嘅朋友呀﹗


帶子迷嘅我要求要點一碟鮮帶子,帶子係珍寶size,切成片狀,厚薄都算幾適中。鮮帶子熟左之後,肉質好鮮甜爽口,真係無點錯野,好味道﹗

另外,三喜仲有小菜食,我地望一望個餐牌見到廚師推介呢個蜜椒大蝦球,於是就點左黎試下。一碟份量真係超多,可以話大件夾抵食。


至於味道方面感覺係酸酸甜甜,外面個層有炸過,不過唔係脆口嘅,我諗應該係想香口D者。蝦都真係算幾大隻,而且肉質都算新鮮,口味都幾特別嘅係。


沒有留言 :

張貼留言