2015年11月24日 星期二

近幾日Sogo Thankful Week就同好姊妹去勁掃貨,點知買下買下就忘記左時間。瘋狂購物後已經體力耗盡,而且仲超級肚餓,於是立即諗起之前朋友介紹嘅一間餐廳叫做「西餐大排檔」就係Sogo附近,所以就走左上去食啦。由於當時已經成晚上9:00,所以餐廳裡面唔算多人,等都唔使得就立即有位坐,lucky。

一入到餐廳就見到佢地有張吧枱,仲諗住飲返兩杯,點知原來佢地無酒飲,但好彩佢地有mocktail飲,咁都無咁失望。

點左杯叫strawberry baby嘅野飲,賣相都唔錯。味道方面就淡左少少,不過問返先知原來成杯飲品都係用新鮮士多啤梨打汁而成,無加糖水,所以味道會比較fresh,唔會好似飲糖水咁。


首先當然叫左個迷你海鮮拼盤,開頭仲以為好細盤,點知一上枱即刻嘩左一聲,佢指嘅迷你根本一D都唔迷你囉。用料好新鮮,所有刺生都好鮮甜,而且肉質好彈牙,一食就知唔係急凍海鮮,超級推介﹗

見到餐牌上面有個叫做礦泉水火鍋套餐,覺得好新奇,於是叫左一份黎試下。開頭其實都幾擔心礦泉水做湯底會唔會無味又好淡,不過無計,我同我個姊妹都係好奇寶寶,所以唔試過我地一定唔會死心架。

打開個煲,裡面有D菜同幾片金華火腿,之後將成枝礦泉水倒入去。店員教左我地正確食嘅步驟,首先佢已經將火鍋食材順先後次序放好,然後我地就由內而外嘅食材開始食,咁最後就會得出好鮮甜嘅湯。食材方面有日本帶子,超級大隻又新鮮,食到我唔停得口。鮮魚柳無腥味,連我平時唔太喜歡食魚都覺得好彈牙同鮮甜。鮮蜆洗得好乾淨,無沙係裡面,肉質爽脆。西班牙黑毛豬,我覺得佢切得有D厚,不過食落D肉好淋。美國牛肉脂肪比例剛好,入口即溶,好味道呀﹗仲有日本年糕,我個人唔太喜歡,不過我姊妹話唔會好黏口,反而係爽口的。

由於我好鍾意飲蟹肉湯,所以點左一客蟹肉濃湯配鮮蠔杯。個湯用料十足,裡面超多蟹肉,味道香濃,賣相又靚。另外個鮮蠔杯隻蠔好新鮮,而且連埋配料一切食,正到難以形容。


檸檬智利深海鱸魚柳,材料好新鮮,而且鱸魚肉質好鬆軟,不會有很多配料的味道,能夠保留住鱸魚的原味。


慢燒美國牛肉眼,份量十分,而且生熟的控制恰好,肉汁豐富,而且入口鬆軟,推介。

甜品方面點左原隻菠蘿雪芭,雪芭好滑口,而且入口感覺清新無比。味道方面酸酸甜甜的,飯後食佢可以有消滯的作用。

是次消息每人約HK$800,這個價錢能夠食到這樣有水準的食物,實在值得。

沒有留言 :

張貼留言